Merel vliegt uit! - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Merel - WaarBenJij.nu Merel vliegt uit! - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Merel - WaarBenJij.nu

Merel vliegt uit!

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

02 Februari 2010 | Nederland, Heiloo

Hi Guys,

dit is het dan! De plek waar jullie me kunnen volgen, indien gewenst, als ik aan de andere kant van de wereld zit. Ik beloof jullie op de hoogte te houden van mijn pogingen op surfplanken,het aantal geknuffelde koala's, de kwaliteit van de Australische wijnen, de laidback Aussies en nog veel meer.
In ruil daarvan hoop ik wel lieve comments van jullie te ontvangen natuurlijk;)

Mijn checklist voor de grote reis blijft continu op dezelfde lengte, wat eraf gaat komt er ook weer op.
Nog even druk met de voorbereidingen dus!
Ik ga nu dan ook even mijn frequent flyer pas printen ( Na "Up in the Air" gezien te hebben moest ik hier toch erg om glimlachen )

Over 1 weekje vlieg ik uit , dus als ik ben bijgekomen van de jetlag en de hitteklap ( van -5 naar 40 graden ) zal ik jullie hier op het wereldwijde web weer tegenkomen!

Kus

  • 02 Februari 2010 - 20:53

    Mam/annemieke:

    tja, en dan is het zover: tijd om uit te vliegen....
    kijk niet echt uit naar het Schipholmoment, maar wel naar al je belevenissen hier te lezen.. kus

  • 03 Februari 2010 - 14:04

    Kim:

    Ik ga zeker je blog bijhouden Meertje!

  • 05 Februari 2010 - 18:46

    Roos:

    Meertje!
    Eindelijk heb ik dan je blog gevonden. Je staat al tussen mijn 'favorieten'. Dan kan ik geen enkel avontuurtje missen. In combi met skype en mail moet dat goedkomen! Fijn weekend bij je mams en paps!

    Kusje

  • 10 Februari 2010 - 21:55

    Milan:

    Hey merel,

    Één goedemorgen toegewenst op je eerste dag in australië. Annemieke smsde net dat je veilig geland was, dus je zal,nu wel ongeveer op de universiteit zijn.

    Ik wens je een leuke, leerzame tijd toe en ik zal je Blog wel wel lezen dan kan ik ons hier in castricum informeren wat je voor dingen meemaakt.

    de groeten van Milan en en rest van het gezin.

  • 11 Februari 2010 - 07:18

    Jolien:

    Hoi Meer,
    Goed dat je bent geland! ;)
    Is de jetlag ernstig? Is het HEET? Is het mooi? Zo veel vragen! Ik ga even skype instellen als standaard opstart functie, zodat we optimale bel-kans hebben :P

    X

  • 11 Februari 2010 - 11:15

    Berna:

    hoi meiske...

    lees net berichtjes...
    je bent er !!!!

    heel veel plezier !!!!!!!!

    kus van mij

  • 12 Februari 2010 - 10:52

    Iris:

    wieeehoeee Aussie!
    Ga jij eens al de wiedeweer(?) een nieuw blogje posten! ik wil alles hoooorennn:D
    Ik moet eerlijk toegeven dat ik de hele tijd op mn mobiel zat te kijken wanneer mn zus nou op Aussiebodem stond;) maar tis je gelukt! dus geen zorgjes meer, hihi.
    Have fun jij ouwe koala!

    Kuss van je zussssssss

  • 12 Februari 2010 - 22:38

    Jolien:

    *ahum. DUURT LANG...

    :P

  • 16 Februari 2010 - 14:38

    Jolien:

    Gefeliciteerd!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heiloo

Merel

Hi guys, Ik zal beloven jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen in Azie! Wat staat er vast, dat ik met Roos ben begonnen in Bangkok en ongeveer 3 maanden later eindig in Bali, alles daar tussen gaan we op de bonnefooi doen. Natuurlijk hebben we wel een soort van plan de campagne. De landen op onze to-visit list na Thailand: Laos, Cambodja, Vietnam & Indonesie. Tot nu toe vermaken wij ons nog wel even in Thailand. Voor de foto's moeten jullie op mijn facebook zijn. liefs

Actief sinds 08 Jan. 2010
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 21282

Voorgaande reizen:

12 Februari 2014 - 14 Mei 2014

South East Asia

09 Februari 2010 - 18 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: